Galet är bra

Nu har man kommit hem & käkat kycklingsallad efter en lång praktikdag.
Lunchade med Hanna och viktor, blev kebabtallrik!
Så nu är vi helt slut på, och Lova är ute och racea med cykeln :p
Ska snart ringa mormor och fråga om vi kan låna duschen..
För vi har inget varmvatten hemma, så.. är inte taggad att duscha i iskallt vatten.
Annars känner jag att det kommer bli en lugn kväll, funderar på att gå en sväng,
Varit så skönt dom vändor vi tagit i helgen, så känns lockande! :D
Imorgon blir det umeå, ska gå skola sedan blir det nog hissjö skulle jag tro..
Var ju ett tag sedan.. haha!
Hoppas på att veckan går fort, och att jag har en mobil som väntar då jag kommer
hem på fredag, kommer blir skönt som sagt med ngt nytt!
Ska packa också.. blä, hatar att packa!
Fast en sak är positivt, det är att jag nu kan hämta hem lite smycken & grejer från hissjö,
tummen upp för det iaf! =)
Nep, nu ska jag göra ngt, vet dock inte vad!
heeejs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0