5 april - så ovanligt vanlig tisdag

Idag har dagen gått hyffsat fort, och efter skolan blev det stan
där jag hjälpte jessica att hitta en t-shirt/linne grej, var fin!
köpte en ring till mig själv dessutom :)
Sedan träffade jag magda och vi passade på att handla så
vi kunde åka till henne och göra middag.
Det blev kyckling, ris, avokado, tomater, baguette, sås..
Cola & citronvatten. GÖTTANS
Fick även ett jätte fint halsband av magda som hon köpte
i London, nu när hon var där.. så himla fint!
Fast det bästa var nog anledningen till varför det just blev
ett elefant-halsband.. hon gick tydligen förbi halsbandet i
affären, sedan såg hon elefanten och tänkte:
"elefanter är lika klumpiga som emelie!"
så himla sött :D♥ taaack!
Nu efter en stund sitter vi och dricker te och tittar på simpsons!
nep, nu skriver jag inge mera.
tjingtjong

Kommentarer
Postat av: magdis

hehe de va mumms som fan!

2011-04-06 @ 14:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0