3 april - söndag

Hejsan hoppsan lillebror!
igår kväll hade jag en av de bästa kvällarna någonsin!
var så sjukt mysigt att träffa alla, enda som fattades då
var Lovisa, annars hade gänget varit komplett!
Hursomhelst, så var jag först till farmor & leffe,
åt lite mat där osv, sedan for vi till pappa, trevligt!
& efter det for jag och viktor till emelié där dom var.
Vi åt lite godis, lyssna på musik, kolla på sköldpaddan,
kramades, pratade, kolla på bilder osv :D:D
Efter det åkte vi bil, vilket kristoffer verkligen gillade,
han var så söt och tyckte när vi skjutsade hem dom,
att det borde göras om :p haha!
så sedan skjutsade vi matilda och rebe, sen blev det
hem och mysa en liten stund och sedan sova :D
Nu idag vet jag inte alls vad vi ska göra.. kanske
gå en sväng? eller kanske fara och låna ett garage..
vi ser väl!
aja, har inge mer att skriva just nu mer än att jag
ÄLSKAR ER B-RUDAR♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0