onsdag

vaknade imorse av att magda svär, hon skulle kliva upp 6
& fixa sig, duscha och ba ha lång tid på sig innan skolan..
men hur gick de?
jo hon hade tydligen somnat om när klockan ringde kl 6
& vaknade tjugo i 8.. och hon går till skolan kvart i ;p
så hon ba slängde på sig kläderna och stack! stackare..

Men när hon väl tagit sig ifrån lägenheten slog ja på tvn
chillade lite, diskade åt henne sen fixade jag mig
gick till vasaplan där jag tog bussen till skolan.
väl framme gick ja in & hade matte
sen hade vi prov i arbetssätt & lärande..
jag fick faktiskt G! :D
sen hade vi data, sen blev de stan till magda
för hon skulle ha nyckeln till lägenheten =)

Brudarna jag går med, kom på att vi skulle ha
klassfest i åsele ;p vi är taggad!

så då var det jag, magda, antonia, matilda & ronja
som var där och snacka, osv.. trevligt!

Jag åkte hem 18.18, när jag kom hem fick jag kyckling!
min favo (förutom tacos)!
hur mysigt va inte det, min dag har varit mkt bra!
är faktiskt på bra humör idag, känns riktigt skönt

Nu ska vi se om ja åker hem imrn eller på fredag
lär vi ju se.

Ne nu ska ja terra matilda på msn.
puss♥


Kommentarer
Postat av: matilda

åk på freeedag D:

2010-10-13 @ 19:29:44
URL: http://ssmatilda.blogg.se/
Postat av: magdis.

de va sjukt mys :)

MEN inte å försova sig dock.

åk på fredag! Håller med matilda :) <3 då kan du komma t sjukhuset å åka med mig hem därifrån ;D åsså håller vi seat till matilda :)

2010-10-14 @ 14:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0