onsdag!



så här såg mitt rum ut innan jag började städa.
man ser inte allt äckeldamm eller allt skräp överallt dock..
Men nu är de frescht!
luktar nystädat, och är mktmkt mer ordning.
gick t.o.m igenom garderoben, hitta nått plagg ja inte ens
kommer ihåg att ja köpt typ ;p ändå nice!

Hittade mitt Usbminne, så kollade igenom det..
Det är massa bilder sen östra, vintern + lite äldre bilder
på mig och mina vänner.. minnen kan ja lova! :)

har även tvättat mina kläder, så ska snart hänga upp det!
just nu chillar jag lite medans de ska bli klart.. för ja har städat
i typ 2h nu, så tänkte sitta ner en sväng :)!
känner mig riktigt duktig faktiskt..
och av någon konstig anledning så var jag typ peppad på
att städa, och tyckte de var.. typ kul? ;s
haha, man känner inte igen sig själv ibland må ja säga.

Måste få tacka magda för att ja fick låna nyckeln över dagen
så ja inte behövde fara på skolan ca 2h före jag börja!
du är så himla gullig, sötplupp!

Imorse när magda farit kände ja riktigt hur sjukt trött jag var
tänkte ta kort på mig och lägga upp, men har inte gjort de än
men man ser typ hur trött jag var då!

första bilden ser man att jag är trött
andra ser ja bara biff ut, om armarna! haha

Idag har inget speciellt hänt, gjorde matteprov
Det gick mkt bättre än va ja trodde,
så de var ju iaf bra :)
på tisdag har jag prov i medicinsk grundkurs
de är lite svårare må ja säga..
men bara att börja plugga ;p

jag blev så ledsen imorse när de snöa hemöver
men inte i ume, sen så satt jag och kollade på tv
i magdas lägenhet i typ en timme
sen ba kolla ja ut.. världens största snöflingor!
fan va glad ja blev.. dock mindre glad när ja
insåg att det var blötsnö -.-
Ne, du där uppe, ge oss riktig vinter!

nee, back to städning!
puss♥



Kommentarer
Postat av: magdis.

(L)

2010-10-21 @ 08:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0