hejsanhoppsan!


viktor granlund♥
---------------------------
sitter och plugga med magda, samtidigt som jag & agnes planerar
att våldgästa någon ganska så hårt ;D
fast vi får se hur det blir med den saken!

idag åkte jag med bussen från dorotea 06.10..
lagomt trött, plus så mår ja inte så bra heller ;p
sen kom ja till skolan och gjorde ett prov,
jag pluggade in över 60 knasiga medicinska termer
som visade sig vara onödigt, så man kan säga att
jag inte pluggat på provet alls.
men jag lyckades skrapa ihop ett VG iaf,
då känns de lite tråkigt för hade ja pluggat hade ja nog fått MVG..
hahha
aja, har iaf gjort 1a 50p kursen (i medicin). så att ;D

oskar vill att ja ska hälsa på, så kanske blir att fara dit iaf :)
var ett tag sedan ja träffa pajken!

saknar virre otroligt mkt
puss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0