godmorgon världen!

De här är första blogginlägget jag skriver på morgonen sen ja bytte skola,
de är ju lite fränt, eller ja vet inte..

Hursomhelst, nu ligger ja här och filosoferar & smsa ve 'n viktor ;p
ganska skönt på magdas golv såhär tidigt på morgonen..
hon har stuckit till skolan hon, och taggar denna dag, eller hur vare nu?

kollade just ut ur fönstret, ser ut som ett gråtttäcke som ligger över oss
i stor staden, undra om de är kallt ute, eller om man bara inbillar sig?
ja det återstår att se!
Jag är inte någon väderleksrapportsnubbe, så nu byter jag samtalsämne
lite smidigt sådär..

igår hade jag iaf jättre trevligt med matilda & magda
även fast senaste inlägget kanske tydde på ngt annat ;p
men dom är snäll, och trotts allt mina vener.
Kvällen gick mest ut på att:
•sitta med skype
•äta, mat & glass
•dryga med varandra
•ta kort
·mobil, tv

ungefär de vi gjorde i de stora hela ;p
men var ändå riktigt trevligt.

nu ska ja slå på tvn och hoppas på att vakna med the voice är igång.
harne♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0