5 okt

Goddag bloggen!
tänkte skriva ett litet inlägg nu eftersom
jag inte har ngt att göra.
denna dag har varit riktigt seg
& vaknade 08.30 av att mamma
tassa runt, somnade på soffan igår :]

vaknade & hann knappt klä på mig
innan vi åkte till mormor,
tur att ja följde med för vi kom fram till
att mormor har en samsung, därav
en samsungladdare, vilket ja behöver..
för ja glömde min i ume.. så nu kan ja
ladda min tlf & allt e frid och fröjd!

Efter vistelsen hos mormor åkte
jag och mamma till agas
där vi köpte lampor å grejer..
sedan vidare till fräck & fin
där ja fick en parfym & lösnaglar!

så ja kan va lite fin & lukta gott till
hålja! ;) haha.
fast jag målade naglarna nyss
med nagelacket mamma köpte,
blev typ inte bra, men whatever!
ska snart sminka mig, fixa håret..
varför vet ja inte.. fick ba lust ;d

Bilder kommer troligtvis lite senare
ska sno mammas tlf & lägga in bilder.

aja, nu ska ja fortsätta..
harne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0