allting händer för en anledning.

igår var det söndag, eftersom jag var för lat igår så blev de inga fler inlägg,
ville spendera varje liten sekund med viktor eftersom han skulle till skolan idag.
vad hände för roligt igår? jo.. jag och viktor var ute hade ingenting att göra,
så vi hämtade anton och åkte hem till mig för att jag och viktor var tvungna att
klä på oss, vi skulle hämta viktors bil ;)
blev täckisar, tjocksockar,vantar,mössa,tjocktröjor,jackor
sen var vi redo att åka för att hämta hem forden.
så vi satte oss i audin och åkte mot avaträsk när vi kom fram gick vi in
och kollade på "så mkt bättre" eller vad det heter, med pappa,lukas,jenny,diva
så blev där ett tag och värmde oss lite, sen åkte vi därifrån.
vi for till anton för han skulle käka, sen åkte vi till antons pappa för att vi skulle
hämta adam. vi snurra runt på byn och fick se en brandbil så vi lekte följa john,
fast då brann det hos en som vi halvkänner eller åtminstone vet vem de är,
så vi var där ett tag osv, som tur va var det en lagård som brann, men ändå!
efter det, så snurra vi runt lite till, sen hyrde jag,viktor film och lite chips,dipp, julmust
för vi tänkte svulla som tusan bara för att :p
------------------------------------------------------------
så, idag är det måndag, vaknade halv 8 för att mysa en sista halvtimme innan
viktor var tvungen att åka. sedan efter att han åkt somnade jag ganska dirr,
och vaknade vid 1tiden, faktiskt skönt att få sova så pass länge.. har ju inte hänt
veckan innan precis. fast nu har ja grymt ont i huvudet som ja brukar ha när jag
vaknar, samt ont i benet, fast har tagit medicin nu, så snart börjar den värka hoppas
jag! annars blir de långdrygt för mig. för jag hatar huvudvärk.
idag ska jag bara ta det lugnt, vara hemma och jag skulle också kanske vara barnvakt
ikväll, jag hoppas viktor kommer senare, om inte hoppas jag att jag får träffa han imrn♥,
han sa att han iaf skulle komma imrn, men hoppades på att få komma redan ikv.
men vi får se hur det blir med den saken.
så min dag kommer inte vara mkt till speciell, så finns inget att skriva om,
inte ens om ja skulle skriva ett till inlägg vid ett senare tillfälle idag,
detta är en ointressant dag, vilket betyder att idag, ska ja ba va! :)
----------------------------------------------------------
M A T I L D A S Ö D E R B E R G
är en kvinna som stått mig nära ett bra dag nu,
dom gånger vi bråkat har det varit för småsaker och
inga allvarligare bråk.
hon är grym på att lyssna på mig, ge mig råd,
och jag gör mitt bästa att göra så bra ifrån mig
när jag ska göra dsm.
hon förtjänar verkligen allt, så mkt skit hon fått tagit,
som alla har, men hon har haft ett extra problem i sitt liv,
som inte många andra har.
men jag tycker att hon ändå har nånstans gjort de bästa
av situationen att hon inte kan bli kvitt sitt problem,
och fått lära sig att leva med det.
matilda, har alltid ställt upp, no matter what..
så jag är tacksam att jag har dig idag!
och jag hoppas att allting blir bättre snart..
älskar dig!♥
--------------------------
så med det säger jag, ha en fortsatt trevlig dag folket♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0