tidsfördriv?

tänkte klämma in en liten bild på mig själv, bilden tog för ungefär 2sek sedan!
----------------------------------------------------
SENASTE:
Personen du kramade?:
men oj, många!
Personen du kysste?: viktor granlund
Personen du tänkte på?: viktor, helt klart
Personen som sov i din säng?: ehm,viktor

Personen du skrev med på msn?: hanna/filip
Personen du var med?: magda, matilda
Djuret du köpte? en anka!
Maten du åt?: snart pizza!
Gången du spydde?: för ett tag sedan.

KOMPISAR:
En kompis du saknar: är ett antal! men helst mli eftersom hon är i spanien!
En kompis du älskar riktigt mycket: bara en?


VÄNNER

Din bästa kompis: matilda, osv
En kompis du glidit ifrån: lite lovisa tyvär.. och rebe =/
En kompis du kommit nära: sara, eller närmre blire väl ;) <3

RANDOM:

Stänger du av mobilen när du sover?
Biter du på naglarna? kanske

Har du kysst en polis? haha, ne
Har du någonting att dölja? beror på
Kan du baka bröd? mästarn är jag?
Vet du hur man frostar av en frys?
man gör sådär du vet, ja du vet!..

KÄRLEK:
Har du en kille/tjej just nu?
oja
Om ja, Älskar du han? - mer än allt annat på denna jord
Hur länge har ni vart tsm?
- 4månader och ungefär 2veckor
Gillar du någon? - hihihi, tomten
Har du haft många förhållanden? - nej
Vad har du på dig nu? leggins, linnen

VEM:
vem fick du senast sms av? viktor
vem tänker du på nu? viktor, om han tänker svara på smset någongång!
pratade du senast i telefon med? mamma/viktor
vems hus var du senast i? matildas, fast hon är ju inneboende
så är ju inte hennes hus.. thihi!
vem önskar du var med dig nu? V I K T O R
vem i din skola går dig mest på nerverna? Haha, vetint

VAR:

var går du i skola? Umeå
var är din telefon? på sängen
var är din mamma? i dorty
var sover du? i sängen, var ja än är!
var handlar du mest?hm, svåring
var fick du tag i tröjan du har på dig nu? no tröja on me right know breee
vart åkte du senast bil? dorotea
var i ditt rum är du? @ bed

HAR DU NÅGONSIN:

sovit i en annan säng?att jag har
hånglat på en bio? nee..
tyckt att din kusin är het? haha, vänta nu.. incest?
sovit naken? Javisst
målat om ditt rum? ne, jag gjorde inte jobbet
dansat framför en spegel? haha antagligen
stulit pengar från en kompis? aldrig!
hoppat in i en bil med folk du just träffat? haha, kan man säga
varit i slagsmål? nä,

smugit ur ditt hus? jepp
haft känslor för någon som inte känt detsamma?
hånglat med en främling? jao

älskar eller saknar någon nu? faktiskt...
--------------------------------------------------------------------

Nu har jag åtminstone fått ett litet tidsfördriv för ett tag
och ni kanske fick reda på ngt intressant, eller kanske
inte ens orkade läsa igenom, vad vet jag!
kanske kan bjuda på ett litet kvällsinlägg senare, wws
puss♥

Kommentarer
Postat av: Lovisa

jag saknar dig som fan, faktiskt...

2010-11-17 @ 20:12:34
URL: http://tjofisablogg.blogg.se/
Postat av: Kim

hmm ser inte mitt namn där någon stans! nu gör du ett inlägg om mig tyck jag ;) minst 2 A4 :P

2010-11-17 @ 21:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0