tankar & funderingar som alla människor har..

•·idag har det varit en ganska mörk dag, och då menar ja inte
att onska eller hat är orsaken, nej. det har bara varit mörkt
utomhus, inomhus.. jag har stängt ute all socialitet idag, eller
vad det heter.. jag har bara fokuserat på ingenting, tänkt
på saker som jag har behövt tänka på under en lång tid nu,
en sak har ja alltid haft svårt för, och de är att ta hand om mig
själv. jag tänker alltid på mina nära och kära mer än vad
jag tänker på mig, that's who i'am.
ibland önskar jag att ja kunde bara för en liten stund till 100%
bara tänka på mig själv, lite ego kanske.. men man mår inte bra
av att aldrig känna efter själv hur man mår, tills de går så långt
att de är försent, det har hänt för mig, så ja skriver av erfarenhet.
och jag märker att de finns hos andra oxo.
jag är väldigt generös, pålitlig och trogen spelar ingen roll
vilken slags relation vi snackar om, kärlek, vänskap, bekant, osv..
det är jag, rakt igenom.
•·jag skulle aldrig köpa en godispåse och äta hela själv? jag bjuder
mer än vad jag själv äter, visst godispåse kanske inte är bästa
exemplet, men de gäller vilka grejer som helst, jag bjuder!
även om ja egentligen inte borde bjuda bort allt ja köper osv,
blir de aldrig att jag inte gör det.. för jag måste göra det,
annars får jag ångest.
•·Jag har bråkat med folk, men ja står för vad ja säger/gör.
säger någon något till mig som den personen inte vill att
jag ska föra vidare, håller jag tyst.
jag står för mina åsikter, jag jobbar på mitt självförtroende
så jag lägger inte ner tid på en person som inte är bra för mig.
jag spelar rena spel, inga fula tricks, de tjänar jag på!
•· Jag skulle aldrig varit otrogen, aldrig i livet
jag är inte så fin att ja kan ta vilken kille jag vill,
jag ser inte så bra ut att jag har självförtroendet att ragga på allt som rör sig
MEN, jag har världens bästa kille som jag aldrig i hela världen skulle
byta ut, för om de skulle hända, skulle jag aldrig hitta en kille som han.
han är helt perfekt, så varför skulle jag vara otrogen?
kommer aldrig hända, varken i nyktert eller onyktert tillstånd.
JAG ÄLSKAR VIktoR GRAaNLUNd mer än allt jag har!
har jag viktor, saknar jag ingenting♥
----------------------------------------------------
jag har gjort många fel i mitt liv, men jag har försökt rätta till dom
jag har sårat människor under livets gång, omedvetet
jag har även själv sårats av människor jag än i dag älskar även inte älskar
jag har haft otur hela mitt jävla liv, men när jag träffade viktor hade så jävla tur!
jag har mått jävligt dåligt, men idag mår jag bäst
jag har haft problem, men fått hjälp.. och idag hjälper jag människor så gått de går.
jag har en gång i tiden varit osäker, idagsläget är jag mer säker
jag har aldrig haft ett bra självförtroende och kan inte ta åt mig av komplimanger, true story!
jag har önskat att jag varit någon annan, många gånger
jag har sakta men säkert börja acceptera mig själv, men fortfarande inte mitt utseende,
men det är fortfarande bättre än förut vad gäller den saken.
jag har världens bästa vänner, som jag älskar som tusan!
jag har bästa föräldrarna, och mamma ställer alltid upp, i alla situationer!
--------------------------------------------------------------------------------------------
nu ska jag ansluta, men kom ihåg att ta hand om er själva, och acceptera er själva.
bli bäst på de jag har problem med. vill att ni ska må bra!
puss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-11-29 @ 23:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0