TACK JANNIKE! TACK MATILDA! TACK VIKTOR!

för att du inte bara tog åt dig av min önskan utan tillägnade ett inlägg åt mig ;)
du är så förbenat söt din lilla.. räka ;$
hoppas allt känns bättre på ett tag, and u know what jag sa! puss♥
---------------------------------
& matilda, du är så himla rätt på inlägget du skrev, om "vi"
du hitta dom rätta orden, och du är typ som en syster för mig oxo!
exakt som du skriver om att hålla kontakt.. så äre, så har ja alltid haft
sen ja flyttade till ume, ingen som förstod av er.. ni sa att ja typ
inte ville ha med er att göra, att ja sket i er!
men som du märker.. that's not the case!
för de blir så, man har 2liv, visst man är dålig på att höra av sig
men man är ute på stan till sen kvall, eller eftermaten så sover man
eller vad som helst.. sen när man kommer hem är allt som vanligt
förutom för dom som bor kvar där!
hursomhelst, jag älskar dig så jävulst mkt & det vet du!
och jag tror att vi kommer vara vänner livet ut, de tror ja verkligen!♥
------------------------------------------
mkt kärlek i min blogg idag, känslorna är heta! nemen hahah!
måste säga att jag är så glad att jag har viktor, återigen..
men kan inte sluta säga det, han är mitt allt
han har allt en annan kille inte har, kan göra en lista som skiljer
viktor från mängden.. men den skulle bli lång!
sa en del "listan" till honom igår så han förstår nog varför ja tycker
att just han är speciell..
jag föll ju för hans ögon! och för hans sätt
att vara, bete sig och ja, hans personlighet..
sen tycker ja att han är så jävla snygg!
åh, skulle ba vilja pussa sönder honom just nu..
men han ska köpa en bil ikv, så han kommer nog senare!
VITKOR GRANLUND ÄR ALLT♥
-------------------------------------------
nu har jag precis ätit ett ägg, 1macka & mjölk!
blev så förbaskat sugen på ägg i morse, haha.
vaknade imorse 07.30 för viktor skulle upp då,
han åt fika så ja satt bredvid honom och såg ut
som en zombie!
sen skjutsade han mamma & Lova upp till skolan
och drog sedan vidare till vmina.
när jag gick upp fanns de inte en chans att ja skulle
somna om, så jag satte mig vid fb, as always!
och jannike skrev "VAD GÖR DU VAKEN? gå och lägg dig typ"
men blev inte riktigt så än, så vi skrev ett tag på chatten
coola som vi är, och sedan dampa internet, så ja lessna
och somnade tillslut.. SÅ jannike, ja dissa dig inte!
----------------
ikv ska viktor nog köpa sig en bil, så då kommer han senare ikv
tycker jag är väldigt bra för ja vill spendera all min tid till honom
nu, är ovanligt "beroende" av honom nu för tiden, eller vad man
ska säga :p
han är ju en stor del av mig, så man känner sig så tom när han
inte är i närheten, helst när han är typ 30mil ifrån på veckorna
också, aja, jag är iaf glad att jag kan vara med han så pass mkt
som jag kan just nu =)!
-------------------------------------
vad ska man hitta på idag då?
försöker komma på ngt vettigt men he vill int.
det är väldigt fint ute idag, soligt som tusan och blå himmel!
men de känns inte så lockande att gå ut ensam..
juste, kan ta dagens temperatur också!
idag är det -13 grader.
--------------------------------
igår hamnade viktor,adam,jag i rebes garage
misstolka inte, jonte var där och höll på med
skoterhuven ;)
när han var klar så följde han me nån timme
och snurra runt dorotea.
vi körde efter dennis, och martin.s åkte..
dom skulle äga ut oss på att sladda osv
men de slutade med att dom var typ
5cm ifrån ett träd!
dessutom, fegt att utmana viktor när han har mindre att köra med ;)
hahaha, aja, vi hade iaf ngt att göra, skratta åt dom!
-----------------
skriver senare kanske!
puss♥



Kommentarer
Postat av: viktor

vadå fegt? spelar ingen roll hur mycket man har att gasa med om man har en fet merca. ps jag "ägde" ut dom

2010-11-19 @ 13:45:50
Postat av: gud den allsmäktige

jaja, men ändå!

klart du gjorde, du är ju rätt duktig ;)puss

2010-11-19 @ 14:51:26
URL: http://emelieknowsbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0