onsdag, och ledigheten var onödig!

man kan tycka att vara ledig är aldrig fel,
men idag var det fel..
hade utvecklingssamtal idag, 09.30
10.00 var jag klar, och då skulle ja ba vänta tills klockan blev 13.15 typ.
var skulle jag göra? så jag åkte in till stan, satt på folkan ett tag
sedan drog ja till östra. träffade kim & filip
och satt utanför f209 medans magda hade matte.
var tänkt att ja skulle följa magda in till matten, men gud va pinsamt
så ja vägrade, och vad gör hon? HON SÄGER TILL SIN LÄRARE
ATT JAG INTE VÅGADE GÅ IN TILL KLASSRUMMET, så då kommer
hennes lärare, (som var man) och ba "vågar du inte komma in? kanske är lika bra, annars pratar ni väl bara? *fniss* sen gick han in, och de var typ massa folk i korridoren och ja typ.. dog!
men när magda väl slutade "gick vi" till stan, och blev en god fika, och lite stripps!
-----------------------------------------------------------
Igår ringde viktor och var så himla söt
saknar han som fan :(
fast imrn får ja träffa busungen, vilket är väldigt tur
för denna vecka har gått väldigt,väldigt,väldigt sakta!
måste bero på att han for en natt tidigare.
Ä L S K A R V I K T O R G R A N L U N D♥
-----------------------------------------------------------
sitter just nu på waynes med magda, anneli, moa
riktigt trevligt, man hör julmusik i bakrunden,
och två st bredvid oss snacka engelska.. VÄLDIGT högt..
ganska drygt, man typ tappar koncentrationen när man
försöker få till ett inlägg som är någorlunda normalt ;p
himla engelsker, dom ska va så högljudda!
------------------------------------------------------------
ska hinna träffa matilda en sväng för att ge tillbaka hennes busskort
fick låna det av henne för hon är så himla söt mot mig
hon tar hand om mig verkligen, evigt tacksam för allt hon gör för mig!♥
----------------
Ne nu ska jag göra ngt "nyttigt" ;)
harne♦

Kommentarer
Postat av: magid.s

ahahahahahaha "gick vi in t stan"

AHAHAHAHHA klockrent ;>

och du älskar mig för att jag sa så till hnm:>

2010-11-17 @ 20:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0