julmust i kvällsmyset


godkväll
nu har jag,virre kommit in efter att ha snurrat runt i forden
med adam. hände inget speciellt dock, men de var ändå
skönt att ligga där bak och känna vibrationerna ifrån basen,
och se viktor kolla bak då och då med sitt busiga uttryck i
ansiktet och kalla sig själv för dk, ja det är nice!
idag sov jag och viktor rätt länge, eller rättare sagt till 11.
efter det steg vi upp och spenderade dagen med att
göra absolut ingenting, fast vi åkte iaf upp till görans
och skulle fika, vi valde en glutenfri mocca sak,
huvva.. inte alls god, ingen av oss kunde ens äta hälften..
så det blev varsin macka ist, som därimot var väldigt god!
efter det chillade vi för bara efter typ en timme skulle vi
hämta lova, för vi skulle va barnvakt!
så ikv har vi varit barnvakt, till 21.00. då stack vi ut.
nu kom vi in, för att hålla oss vakna åtminstone ett
tag till, för sen borde virre sova eftersom de blir
skola för honom imrn.
------------------------------
Och jannike, jag är glad för att du skärpt uppdateringen,
och försöker för att göra mig nöjd.. vilket jag är nu!
men du får inte tro att jag gillar dina emoinlägg
som att jag gillar att du är depp.. eller emo..
ja du förstår, jag gillar enbart din uppdatering,
och även om de är depptalk på din blogg right now,
så älskar jag ändå hur du uttrycker dig, hur bra
du är på att beskriva och få fram rätt ord..
japp, du är nog en av dom bästa på det!
såå.. keep it up girl ;)♥
-----------------------------
nu tycker älskling att jag börjar bli tråkig
bäst att dumpa datorn!
puss♥

Kommentarer
Postat av: jannike ' be awesome

NAW. Jag förstår att du inte gillar att jag är ledsen om man säger så, men jag hoppas du inte lider av att jag "talar ut" lite nu å då. De känns som de behövs ibland! Haha :)Puss babe (L'

2010-12-01 @ 07:47:39
URL: http://iqe.blogg.se/
Postat av: emelie

nej, de är grymt bra att tala ut, få ur sig lite skit, och tankar.. så det är inge fel med det <3

2010-12-01 @ 13:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0