hejigen!



hejhopp
tänkte skriva lite, blev som lite sugen
dessutom äre så himla tråkigt på internet när de inte riktigt händer ngt
sen så är matilda dålig på uppdatera.. egentligen är hon inte de
de är bara de att ja vill läsa hela tiden, hon är som duktig på att skriva.

om mamma har ork ska hon få skjutsa mig till matilda
hoppas verkligen det, skulle va grymt mysigt att få spendera en mörkkväll
som denna med en underbar människa som matilda.

---------------------------------
jag vet inte vad de är med mig längre, har sånna humörsvängningar så ja blir nästan rädd..
jag vill inte att dom ska förstöra ngt, för just nu är mitt liv helt perfekt.. nästan..
ja saknar en del människor i mitt liv, människor som fört mig dit jag är idag
allt ont har fört med sig ngt gott, right? jo oftast äre ju faktiskt så.
jag har träffat världens bästa pojkvän, som oftast förstår, gör han inte de
så gör han allt han kan för att hjälpa mig, och för att förstå vad allt handlar om.
jag är evigt tacksam att jag fått träffa viktor, han ställer upp för mig, oavsett vad.

jag önskar ibland att ja kunde backa tillbaka bandet,
samtidigt som jag inte vill det.
för skulle jag ändra ngt i det förflutna, kanske ngt i nutid ändras, vilket ja inte vill.
jag kunde ha gjort andra val, men gjort är gjort
man får liksom gå vidare, försöka göra det bästa.
tyvär har ja tappat några kontakter, vilket är synd
jag har verkligen försökt att ta kontakt
men det han inte gett några resultat, till slut slutar man försöka.
jag har problem som vilken annan människa, behöver inte vara stort,
men dom finns, så jag kan inte lägga ner till på att försöka, när de inte
gör någon skillnad.
ibland blir jag förvånad när människor kan vara så blind,
jag försöker och försöker.. men de är som att dom inte märker,
eller helt enkelt ger fan i det.
eller så blire som de blivit, att man skyller på mig att jag aldrig tar kontakt..
men hallå? vem äre som skriver? jo jag!
När jag försöker ta kontakt, skriver jag på msn, fb eller sms, oftast
jag kan skriva "hej vad gör du? :)" får kalla svar som "bra, sjd?"
jag menar, de visar ju att de bara är jag som försöker, eller hur?
visst jag kanske babblar så de blir krångligt att läsa, om man ens orkar med det..
men just nu har ja så mkt jag tänker på, att allt ja skriver blir rörigt
för jag vill skriva ner allt, eller ja inte allt.. men de mesta.

vill ha viktor här, han ger alltid kloka råd, eller ja.. han försöker iaf ;)
men som tur är, ska ja till min andra ängel, som ja kan prata med..
matilda och viktor, tack för att ni finns!
seriöst, hur skulle jag klara mig utan er?♥

ne, nu har jag skrivit en del, hoppas de inte var allt för dåligt skrivet
tycker att ja fått ut lite om hur ja tänker just nu.
ska se om mamma blivit ngt piggare, eller om lova ska måsta se på bolibompa klart
innan hon kan skjutsa mig, om hon ens göre!
harne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0