godnatt?

Blir väl ett blandat inlägg nu, lite emo även lite vardags grejs-

jag är inte riktigt som jag brukar just nu,
humöret växlar mellan superglad
& super irreterad.
tyvär så går det lite ut över min omgivning,
inte alls likt mig..
jag blir lite rädd, tänk om de skulle kunna bli värre
så att de kan förstöra ngt?
hoppas verkligen inte det, jag menar allt jag behöver har jag.

dock kan det finnas en anledning till detta
om det är de, så kommer detta vara max 1månad till.
kanske inte ens det, så hoppas de går över snart.
de är inget jag vill ha, jävla humörsvängningar!

-------------------------------

Jag har varit med boa, anton, adam, niklas idag
det blev att "gå runt ute tills man ska hem" som anton kallar det,
vilket är sant!
gick först till ma'wää & köpte strips, eller anton gjorde
sen gick vi ba runt ute och snacka om allt,
adam busa runt, as always
och vi andra skrattade som fan i mellanåt.
sen stack adam,niklas,boa till niklas medans ja följde anton hem.
mamma kom senare och hämta mig,
sen "tvingade" hon mig att köra saab..
OCH JA VIKTOR, JAG TOG MIG FRAMMÅT!
haha, saab är inte min grej
men idag gick de faktiskt helt ok!

Imorgon kommer förhoppningsvis viktor, nu har ju jimmy fått ha han
för sig själv i 2hela dagar, så känner mig himla givmild
men detta var nog en engångsgrej.
jävligt jobbigt att vara ifrån honom, helst på ett lov ;p
min söta lilla viktor, kom hem! haha

---------------------------------------

måste kliva upp 09.30 imrn, för att hämta ut en grej
himla drygt, och jag måste följa för mamma kan inte
ta ut det, jag måste personligen ta ut det... jävla körkort
och de är för moppen, fattar inte varför jag måste ha det..
jag kör ju inte ens moped. lagomt drygt.

annars ska ja ba sova imrn.. nemen..
jag vet faktiskt inte vad ja ska göra, vet inte vilken tid virre kommer
så, de blir nog ganska så lugnt =)

ne, nu ska ja se på film och somna sött!
puss♥


hittade en bild på datorn, så tog ba den!
är nog någon vecka gammal den här med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0