godmorgon

fick världens överraskning i natt när jag väcktes av att viktor var här!
jag trodde att han skulle komma i eftermiddag, eller tom ikv!
men, älskar sånna här överraskingar =)
han och jimmy hade tänkt supa tydligen, men viktor ville till dorotea ;)
tur jag har!

----------------------

Sitter i en stol i mitt lilla blåa rum
ljuset lyser in genom en springa från rullgardinen
viktor ligger på andra sidan rummet i min säng
andas tungt och har det allmänt bra.
musiken spelas i mina svart/vita hörlurar,
internet funkar väldigt bra,
och jag har kollat igenom bloggar som jag brukar kika på
i lugn och ro.
Idag är en bra dag, de känns i hela mig!

-------------------
jag vaknade 09.30
blev att åka och ta ut körkortet, så nu är det gjort
mamma ska fara på 2 möten idag, hon har nog åkt iväg till de första nu.
hon hade även ringt till bibblan på östra och fixa så ja slipp betala böckerna..
tur för mig!

jag känner mig taggad på livet
allt är toppen, jag är glad.

ne, ska mysa vidare!
hörs♥

Kommentarer
Postat av: Anonym :)

När Emelie är glad så är alla vi andra det med!! :)

Hoppas det blir mopedväder nu så du kan köra lite:P

Kram

2010-11-04 @ 14:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0