finns inget bättre än att vakna upp bredvid den man älskar

igår var det lördag, och den var ganska händelserik fast ändå inte.
började med att jag skrev de otroligt långa inlägget om min föregående vecka,
sen vaknade viktor till liv, vi låg och prata och myste ett tag, sen ringde jag
kimmen, min morbror. vi tänkte låna hans garage men det fanns ingen värme
i hans garage för någon dieselgrej var trasig, men viktor skulle få extraljus av honom
så vi åkte ändå dit för att hämta dom.
sen hade jag pratat med leffe, farmors man, om att få låna hans garage för där
är det faktiskt värme. och det fick vi, så efter lajksjön åkte anton,viktor,jag till risnäset.
viktor började skruva i sin bil, skulle försöka fixa värmen i bilen samt fixa extraljusen.
så anton,jag gick in för det var kallt ute, och vi fick kaffe och tårta, viktor svarade inte
när jag försökte ringa in honom till fikabordet så han blev dessvärre utan.
sedan blev viktor klar, mkt snabbare än vad ja trodde att de skulle ta, så vi åkte till
dorotea och hämta adam,emil och åkte ut till risnäset igen.
sen började mina farbröder komma en efter en med sina b-rudar och kort efter
ankomsten började vi äta av en exotiskplanka, mums!
vi spenderade halva kvällen där och begav oss sedan mot dorotea och sedan mot
avaträsk för att hämta pappas bil, för i den var det värme, för viktors försök att
fixa värmen i bilen misslyckades. så vi hämtade audin och åkte sedan hem.
så det kanske var lite ovärt att hämta den, men då har jag en anledning att få med mig
viktor till pappa och hälsa på en sväng ;) ja är ju smart ja!
--------------------------------------------
idag är det söndag, vaknade sedan blev det fb och kolla bloggar,
nu funderar vi på vad vi ska göra idag, det är trots allt tråksöndag
som är känd för att vara tråkig och ingenting att göra.
så slänger väl kanske in ett inlägg senare eller imrn på vad denna dag
hade att erbjuda.
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0