dålig uppdatering, förlåt!

tänkte ladda upp en gammal bild, men blogg.se ville inte gå med på det!
till att börja med får jag förlåta för min dåliga uppdatering
till skillnad från paow och kisse tjänar ja inte pengar på bloggen
så känner mig inte alltid tvungen att uppdatera ;p
fast nu i helgen har ja inte suttit vid datorn,
eftersom jag mest varit borta :)
-------------------------------------------------------------------------------
i fredags, vad gjorde jag då?
jo, jag var i vmina med viktor,adam,anton
vi ragga typ runt, eftersom raggen i dorotea
har vi kört oss less på.. vilket inte tog lång tid.
kring 00.00 blev de ett antal bilar som sladdade runt tsm
var rätt trevligt faktiskt, jag var ganska så jävla överspeedad..
så jag tog en promenad ;)
i lördags, alltså igår följde jag viktor,magnus
till krokom, lite utanför östersund kan man typ säga!
jag och viktor följde med för magnus skulle köpa en bil, en volvo.
så viktor körde hem en av bilarna :)
när vi skulle be ge oss hem från gamla ägaren
svängde vi in till Lit och köpte en burgare!
sen blev de att åka mot skog.
väl framme i skog åt vi en billys sen skjutsade magnus oss till dorty,
vi tog gamla bettan och hämtade upp matilda,anton,adam
och stack till vmina ;)
där vi snurra runt osv, adam blev typ överspeedad för han råka dricka en redbull
för adam är de inte att leka med, han blir typ galen ;P
sen åkte vi hem, och ja och viktor försökte hålla oss vaken så länge som möjligt
eftersom han var tvungen att åka vid tolvtiden idag för att hans pappa skulle
ha tillbaka sin bil.
Så nu sitter jag ensam framför tvn, och sneglar på idol då och då..
imorgon ska ja ner till sjukstugan och ta blodprov, wish me luck ;)
fast ja har inte problem med sprutor, är lite halvskönt.. bara om dom tar på handen!
idag fyller adam 16år, grattis!
farsdag idag oxo, hoppas pappa får en bra farsdag!

ne nu ska ja fortsätta med mitt soffliggande!
harne♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0