allt blir inte alltid som man vill..

2010-11-19 inlägg 2
-------------
ätit mat, och fördrivit tiden med sömn och dator.
vet inte om jag kommer att gå ut ngt idag
känns som de inte är ngt jag skulle vilja göra just nu..
fast kanske om matilda vill hitta på ngt, eller någon annan.
blir inge viktor idag, men imrn förhoppningsvis!
brukar bli lite ändringar när han ska komma,
så.. blir inte så förvånad :p
dock är de inte alltid hans fel heller, jao!
---------------------------

mamma har gjort julfint idag, undertiden jag sov
så hade en del förändring redan tagit vid
röda gardiner, jultomten står bredvid tvn,
röda dukar, julstjärnor osv..
nu börjar man få julkänslan tillbaka verkligen,
tänka sig att de redan börja lida mot årets slut..
tänk va fort åren börjar gå, känns lite läskigt
förut tyckte man att ett år kändes som en evighet,
medans man nu önskar att åren går lite saktare ibland..
men som de vuxna säger, det går fortare med åren!
jag förstod inte de förut, men nu förstår jag.
jag önskar att man kunde bli 20 sen slutade man
att åldras, men samtidigt vill ja se hur de blir när/om
man blir över 30, uppleva 40års krisen och allt som har
med ålder och utveckling att göra.
jag vet inte riktigt vad jag vill, men en sak vet jag..
jag har inga val. jag kan inte sluta utvecklas.
och jag kan inte utvecklas mer än möjligt.
ta allt som det kommer, det är de vi lever efter.




Kommentarer
Postat av: magdis.

FAN vad läskigt.

tänker i precis samma banor hela jävla tiden ;s asläskigt tkr ja !

2010-11-19 @ 23:10:36
Postat av: asdlasdk

ja, det är sjukt..

2010-11-20 @ 13:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0