2010-11-03


bild på mig för nån vecka sen..
--------------------------------------------

Hejsan
kanske ska börja med att säga att jag sov hos matilda igår, vilket betyder
att jag tog mig dit iaf.
för lovisa,emma,matilda skulle ner och köpa pizzza, svullon som dom är ;)..
och då kunde ja åk ve dom till risnäse! =)

till en början chilla vi mest, eftersom dom skull äta sina pizzor, ja smaka lite,
men ja åt mkt chokladkaka iaf, jävligt god.. bra bakat matilda!
sen stack emma,lovisa ut så vi fortsatte chilla med super mario, tetris, trackmania (?)
sen så stack vi till alex och agnes, åt bulla & cola
snackade, skojade & ba åt ;p hah
så i stortsätt kan man säga att vi åt mest hela kvällen!

sen gick jag och matilda hem till henne, ja ringde viktor
sen somnade ja kort därefter.
jag vaknade i morse klockan 14.49!
fast har nog med att göra att jag sovit så lite under lovet,
så nu när ja väl hade chansen att sova så blev de ba så ;D
jag klagar då inte!

nu sitter jag i dorotea, vid dator/tv och käka hempizza
åkte från matilda för typ 1timme sen kanske?
och ikv har ja inga planer.
hoppas bara viktor kommer, om inte.. hoppas jag på imrn..
blir väl antagligen ba att chilla, de är jag bra på, jo nå är ja väl de nå!

skriver kanske ett inlägg senare, om inte, hörs vi mer imrn!
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0