you are in pain




ska prata med dorty b-rudarna när jag åker dit nästa gång.
orkar inte ta det över sms/msn så ni behöver inte ens försöka få ngt sagt
bara massa missuppfattingar osv.
pallar inte mer.

------
so fine this day, all your problems is gon'away, but tomorrow when you wake up,
all your problems are back to stay


efter skolan så stekte jag och evy
vi åt glass & drack cola.
de va la gött, de va la riktigt gött!

sen åkte jag till magda för att hämta min väska, hann prata lite med henne också ;p typ 15min? haha
sen åkte jag till hissjö, där de blev middag vid 18.50
sen chilla ja på sängen, sen va ja ute och gick
snackade med veklund & marcusson i tlf

blir kanske vmina på fredag, who knows.
eller kulturnatta på lördag, vi ser ju

nyss var ja taggad på allt,
men nu är jag bara less
på dagarna när solen skiner & är med polare så känns det rätt bra
men problemen försvinner ändå inte.

aja är väl i en sån där badperiod, bit ihop emelie.

ska typ kolla lite tv och chilla, sen blire att sova.
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0