woops

HUR
svarar du i telefonen: aa hallå?
gör du när du är kär i fel person: what to do? 
tycker du om gul-bil-leken: jag äger på den.
mycket pengar har du i plånboken just nu: har bara kort..
mycket är klockan: 12.43
många kontakter har du på msn: 598st, ska dock göra en ny msn, när ja orkar..
fick du detta test: snodde de va agnes
spenderar du en regnig dag bäst: en film & extremt massa mys.

VEM
pratar du med på msn just nu? ingen
ringde dig senast? moster
pussade dig senast? jag är okysst.. (a)
hade du sex med senast? mitt ex kanske..
vill du kasta en sten i huvudet på? hur många stenar har jag? haha
saknar du mest just nu? min vener..
är din bästa vän av samma kön? himlans många..
är din bästa vän av motsatta kön? rätt många.. 
är ditt 10:e sms ifrån? oskar andersson puss (han har själv skrivit in sitt namn i tlf)
ska du träffa imorgon? folk
umgicks du med senast? magda, men nu är ja ju med tessan, evy & holma.. 
sov du med senast? hos magda och agnes
festade du med senast? hahahha.. jag är nykterist..

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
cyklat utan händerna: om jag har!
gråtit en hel natt: inte direkt en hel natt..
druckit så du spytt: hahaha
åkt vattenskidor: faktiskt inte
åkt rullstol: racea ju på sjukhuset! 
gjort en bakåtkullerbytta: nähä!
köpt lösgodis för över 50 kr: men lätt..
haft träningsvärk: kan ja lova!
önskat att du var det andra könet: ohja
velat vara ett djur: inte dirr
tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: har sett min ven i en rosa kanindräkt :]
tyckt harry potter är bra: johoda!
hatat choklad: är du bög?

VEM
vem är i rummet med dig? evy, tess, holma
Vem fick du senast sms av? filip nilsson 
vem tänker du på nu? jadu!
pratade du senast i telefon med? deru
vems hus var du senast i? där ja bor 
sa du senast "jag älskar dig" till? emil 
vem önskar du var med dig nu? jadu..
vem är din favoritsläkting? kusinfan & kusinhelvete
vem i din skola går dig mest på nerverna? .........
VAR
var går du i skolan? ume
var är din telefon? i min högra ficka
var är din mamma? @ dorotea
var sover du? i min säng
var handlar du mest? i stan
var fick du tag i tröjan du har på dig? stadium
vart åkte du senast bil? i morse
var i ditt rum är du? är i skolan

VAD
vad åt du senast? kyckling macka
vad drack du senast? cola
vad är det för färg på dina byxor? svart.. dock inga byxor
var är den närmaste saken som är blå? enterknappen på laptoppen ;p 
vad gillar du mest med skolan? vissa folk
vad har du på fötterna? röd/vita convers
vad är din favoritfärg? många
vilken film såg du senast? avatar
vad hör du just nu? tessan ;p

HAR DU NÅGONSIN

hånglat i mer än 3 minuter? jo för ja tar ju tid varje gång.. men nog har ja gjort de.. 
sovit i en annan säng? nähä..
hånglat på en bo? ja, eller va? 
hånglat i skogen? jojo
tyckt att din kusin är het? va i helvete :o
sovit naken? antagligen
kört över hastighetsgränsen? nae
haft känslor för någon som inte känt detsamma? jojo 
hånglat med en främling? kan man säga.
älskar eller saknar någon nu? som fan.



Hihihi, nu har ja fördrivit tiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0