regn..

chacha bloggen
sov hos evy igår
riktigt mysigt och vi la oss (iaf jag) före tolv igår
så idag är jag utvilad och rätt så pigg, dock regnar det
så man blir depp av vädret och less.
men nu ska vi inte vara emo

jag har inte så mkt planer för idag/ikv
mer än att ja ska hem till hissjö och sova (y)

JAG KAN TYP INTE SKICKA SMS
KATASTROF!
de suger apballe, helvete va sur jag blir
eller så blir de spam när man skickar
så jävla keff.

hursomhelst, måste ha en kabel till kameran,
har massa bilder jag vill lägga upp osv,
från olika tillfällen som varit.


På fredag blir det dorty
får se vad ja hittar på i helgen, eller ja.. på fredag/lördag
för på söndag åker jag mot italien! :D

jag missar mkt roliga saker i ume, men ja..
det kommer fler år, men nya tillfällen ;)

nu smaskar jag på naturgodis, mums
aja, hörs!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0