onsdag.



Pappa fyllde år för 3dagar sedan
glömde lägga upp en bild
men gratulationen glömde jag inte ;)
han är världens bästa pappa.

........

är utvilad idag, vaknade 08.20 och åkte in till stan 09.10
började klockan 10.00
snart har ja hål sedan en lektion
sen slutar jag klockan 2 :)

som ja skrev igår ska jag nog träffa emelié idag
efter hon slutat :)
annars får vi se vad som händer ;>

min polare som skulle opereras i måndags
opererades inte pga läkaren inte vågade ?
va i helvete, så jävla surt må ja säga :o

NU BÖRJAR SOLEN KOMMA FRAM
helvete, tog ju på mig en tjocktröja, linne & strumpbyxor idag
de kommer bli hotthotthotthotttthottt!

så, vi hörs!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0