nu blev de kvällen.



hitta några failade bilder sen i vintras ;p
var ju som sagt till universitetet för att lyssna på en gubbe med puckelrygg som snackade om terroism.
he va inte alls så som ja tänkt mig.. var de verkligen värt? faktiskt
Han tappa oss flera gånger medans han snackade, fattade fan ingenting.. inte ens kim & dom förstod så mkt.. då äre fan illa må ja säga!

Jag skulle alltså egentligen slutat min skoldag 14.10
jag slutade närmare sex tiden..
Nu ska ja fan ha en ledig fredag också!
Det som ändå är rätt chill med denna värdelösa eftermiddag, var ju att om man inte hade följt dit hade man fått skriva världens jävla uppsats eller typ göra ngt annat.. sjukt härligt att ja slipper!
dock va vi inte alls så många som följde till universitetet.. stackars er! haha

aja, fick bl.a veta idag att man kan gå på sommarskola!
vilket ja ska söka till... u know why?
Man får pengar för att man gå i skolan
Man jobbar upp IG'n
Hört att det bara gäller 3veckor.. dessutom kmr ju ändå de flesta sommarjobba!

Helt klart värt det!
nog för att ja hatar skolan, skolless osv..
men jag menar, 3veckor? pengar & betyg.. ja ska fan ansöka till det imrn! haha
just soo ämeliestyle! ;) HAHAHAHA-

Lovisa har fått lägenhet, ska hälsa på henne så att hon blir less.
skojjar inte! haha

Nu innan detta inlägg blir alltför tråkigt & sånt skit så ska ja fortsätta med ingenting!
peace out♥

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du får komma huuuuur mycket du vill! :D:D:D:D: <3

2010-05-06 @ 07:03:26
URL: http://tjofisablogg.blogg.se/
Postat av: ämeliee

och de kommer ja också! <3

2010-05-06 @ 09:06:41
URL: http://emelieknowsbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0