lovley



halloj
sitter här och socialar med tessan & holma
nöter även fb osv.
evy sover troligen eftersom hon varken svarar på sms eller när man ringer.
fast skulle varit jävligt skönt att få sova..
påtal om det, jag visste inte att matten som vi hade 1a timmen var frivillig,
hade kunna ha sovmorgon, men ikket!

pratade även med sonja (engelska läraren) och inga (matte läraren) om att jag ska byta skola
så jag sa att jag helldre tar ett ig och få göra om kurserna till hösten, liksom satsa mer, kanske få ihop ett betyg som är bättre än g liksom :)
och dom blev typ jätte glada, att jag skulle byta till ngt jag var intresserad av, och som också är mer praktiskt, eftersom teori verkligen inte är min grej, plus att jag inte passar med studieförberedning, som samhälls innebär.
känns riktigt skönt faktisk, och att dessutom få positiv respons av lärarna.. + i kanten!
så jag är mest där för närvaron och för att vara med en del
på engelskan måste jag vara med eftersom vi håller på med teater och allt kraschar om jag inte är med
men lugn sonja, jag ska va med.

förövrigt tror jag nog att de blir kulturnatta för mig i helgen, pike tvinga mig ju.
sen så får vi helt enkelt se vad som händer :)

känner att detta inlägg var faktiskt helt okej med tanke på dom senaste ;p
måste dessutom köpa sommarkläder, skit har bara varma kläder ju..
och jag ska köpa 2linnen åt rebert, från gina!
blir glad när hon "beställer" leverans eller vad man ska kalla det, av mig
för då längtar hon efter att ja ska komma till dorty ;) hahhaha

och idag är det ca.
10dagar tills jag åker till italien
känns riktigt skönt
helt otroligt,
steka, bada & äta mat. mums!

idag bjuder jag även på en halvgammal bild, haha
nu öppnar lunchen, dock är det fisk.. men ja,
fisk är väl okej?

hare bäst,♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0