kadasd




Sommar nutack!
fick just veta av helena på fb att vi inte har någon bild, vilket gör att vi slutar 12.50!
så jävla skönt, denna torsdag kanske inte suger så hårt trots allt ;)
jag menar resten av klassen går ju typ till .. 15.30! haha!

så vad händer för mig efter skolan nudå? we will see.
kanske något pulver som är ledigt eller typ.. slutar tidigt som vill umgås med lilla mig!

På matten så jobbar vi med gamla nationella prov för att se hur mkt vi kan osv..
fick 11/15 rätt på första delen ;p så kanske kan gå bra iaf?
hon sa iaf att de var grymt bra..
Men vi vet alla att nationella kmr gå åt helvete!

Idag ska ja nog ansöka till sommarskola (y)
känner mig inte så taggad, men typ "gratis" pengar och extra hjälp.. lite värt som sagt

Hursomhelst, ingen sol idag, så vädret kan dö..
sjukt less & sjukt trött..
ingen bra torsdagsmorgon inte!

aja, peace out♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0