i make it work



Haha, hej
Godeftermiddag folket.
känner att ja och mitt uppdaternade funkar just fine.. helst nu när ja har så mkt tid över.. hihi
på helgerna blir de dock lite sämre, men de är ju så de ska va, eller hur?

hursomhelst, så om "jag" skulle skriva ngt konstigt till er eller ngt sånt.. även till åselebor ja inte ens har på msn.. då är de inte jag som skriver, utan ja har fått en liten wannabe, även kallad mini-me efter mig.. dennis ;p
så blir de lite random "från min sida" så är de inte jag som är random. okej? goood

blir hemmåt imrn, soooft
men om inte planera har ändrats tills imrn så ska iaf jag, agnes (?) och magda fara och sola på city sol!
var faktiskt ett tag sedan ja var där nu..
Så måste ju försöka göra en base till italien ;)
åker ju om nån vecka såatt..
50kr - en halv timme (y) fett med najs

Ska städa rummet idag & packa lite
tvättade ju kläder igår så :)
sen blir de att chilla i mängder, sen sova!
and i like it that way.

fan va cool ja är när ja skriver på engelska.. man kan ju nästan tro att ja kan engelska då! hihih..

SAKNAR MINA B-RUDAR, SAKNAR MINA VENER, SAKNAR.... JA JAG SAKNAR MKT JA!
he bli ba så, vill ha lov nu.. dock är vi ju ledig nästa vecka ;););););) mums

aja, peace out♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0