godnatt!




minnen, haha!
bara jag som inte kan lägga in bilder jag fixat i paint
eller prtsc;at från typ bdb?
sjukt irrerande asså.
nu får ni inte tro att ja printa massa bilder på folk
på bdb, nejnej
jag har bara tagit mina gamla bilder som ja
inte har på denna laptop ;p


--------------
den här minnen har de disskuteras en del om
och fler och fler saker kommer fram
sånt man inte kommer ihåg liksom
riktigt roligt faktiskt
det är emelié och viktor på bilden, vet vi nu ;p
haha, tack vare mig som är en så duktig detektiv!
jag har iaf kontakt men den här pojken, men bara lite ;p
för er som undrar vrf vi aldrig någonsin har nämt deras
namn igen ;p


---------------
busfilip är riktigt busig han
han är iaf verkligen väldigt social & glad
riktigt snelhest :>
han är en kortis, eller kunde ha varit!
------

idag var ja på stan med evy efter skolan
vi tog de mest bara lugnt och snackade
vi gick även och kollade om hennes
beställda hårförängningar hade kommit
men de hade de ikket
lite tråkigt vare ju
sen att de var så tråkigt väder gjorde de
inte direkt så mkt bättre :\
aja, vi överlevde
sen så åkte jag ju hem med 18.18 bussen
så nu sitter jag i hissjö och socialar på msn
jag är riktigt social ja.

men tanke på att jag slutar 14.10 imrn och har sovmorgon
är de så blir de nog inte så jävla dåligt imrn :)
ska nog även träffa emelie en sväng efter att hon slutat
mys!

nu ska jag snart sova, klockan är 22.33
ska lägga mig tidigt idag! :)
de säger jag alltid och de brukar aldrig bli så :<
men idag! haha

godnatt




Kommentarer
Postat av: Matilda

Man kan inte lägga upp bilder som är printade eller som man har sparat i Paint. Det är fel format xD

2010-05-26 @ 07:01:21
URL: http://ssmatilda.blogg.se/
Postat av: Matilda

Man kan inte lägga upp bilder som är printade eller som man har sparat i Paint. Det är fel format xD

2010-05-26 @ 07:01:53
URL: http://ssmatilda.blogg.se/
Postat av: ämeliee

hahhaha, okej :o fett drygt!

2010-05-26 @ 10:32:22
URL: http://emelieknowsbest.blogg.se/
Postat av: Anonym

bara att ändra formatet nedanför där du ändrar namnet på bilden! det står typ BMP. men byt till JPEG så funkar de ;)

2010-05-26 @ 12:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0