been there, done that



hejsan!
idag har jag tagit hand om en flicka som funderar på att byta till vår klass, och skola.
he gick ju bra, hon gillade mig ;)
hon sa när hon fick höra att ja ska söka omval "nej, vrf ska ni (jag & evy) byta, de är ju ni som de sköna personerna i klassen" , i told yaa, she likes us!
hursomhelst, gjorde omval nyss, he gick bra!
nu får vi se vars jag hamnar, sökte till 3 olika skolor, i umeå, vilhelmina & lycksele ;p
hahahaha, men oj

i fredags solade jag, agnes & magda, he va skönt!
sen åkte jag hem till dorty, skulle vara med b-rudarna, men fick migrän, inte okej
så dom kom hem till mig och såg talang. myes
i lördags åkte jag till papa och umgicks med hanna, och även med papa's familj!
i söndags höll ja på med ved hela dagen, sen blev de bussresa tillbaka till umeå.
sovde hos mli inatt, aw, sötnos!

fick ett lustigt samtal också, fyfan va ja garvade!
det är också en jävla dryg unge som ringer mig typ en gång om dan på dolt nr.. moget!
haha, blir störd :]


idag efter skolan ska jag & magda sola :) sen ska ja köpa ett usb-minne eftersom mitt är borta...
fast lär ju bara sola sen chilla ;p

hoppas ja kommer in på någon linje (y)
aja, peace out♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0