no turning back





Förstod väl att de inte skulle funka, att de skulle bli så som jag var rädd för.
nu pratar jag dock inte om bilden ovanför, men de funkade ju inte heller så bra för adam :p

undrar mer och mer på hur min helg egentligen kmr att sluta, om de blir roligt eller bara ja.. helt oförväntat.
pratade med lovisa i tlf igår igen, ytterst trevligt!
men då började vi prata om att vi kanske skulle åka på fredag ist...
så nu är vi mer än osäker, iaf jag!

♦vad jag hört skulle de va rätt mkt folk ute i åsele på
fredag
så där har man då en anledning att fara dit på fredag
♣ men på lördag skulle typ ingen fara ut
så då har man en annan anledning att åka på lördag

frågan är bara vad som är bäst
vill vi möta massa folk och inse att vi kan se rätt mobbade ut... eller coola menar jag ju :]
eller ska vi chansa på lördag då iaf inte så många ska ut, så vi blir mer "osedda" eller hur de stavas
visst de skulle va roligt att fara till dansen på fredag i dorotea
men jag kmr inte dansa så de känns onödigt att lösa in sig för 100kr för att sedan bara sitta (?)
men de ska komma rätt mkt folk (eller vad vet jag) dit har jag hört.
så de skulle ju såklart vara lite trevligt iaf.
aja, hursomhelst lär de där ordna sig, men åker vi till åsele på fredag
hinner vi fara på festen som min kompis har, för han fyller 18år.

men har en känsla av att de kmr bli en bra helg.
fast de är ju vad man gör de till! :)

---------------------------------------------------

Jag sitter förövrigt på skolan & chillar
har svenska prov 12.30
då vi ska skriva prov till 15.30
vi ska skriva sammanfattningar & massa skit, vet inte alls vad de handlar om
man kunde inte plugga på de heller, så ja... whut to do?
får helt enkelt göra mitt bästa och hoppas på ett resultat.. asså G! haha

Evy försov sig idag.. igen, inte bra evy! bäst att ställa 100 alarm ist för ett! :)
försöker väcka henne när jag märker att hon inte svarar när jag skriver sms (som jag gör varje morgon)
så då ringer jag några gånger och smsar rätt mkt för att försöka få liv i henne, dock funkar de inte..
så då skriver hon efter typ en timme och frågar när den viktigaste lektionen börjar, och jag säger åt henne att skynda sig... aja, hon kmr ju iaf till provet... de är ju iaf bra!

imrn åker jag till dorty
så dorty people watch out!

så nu ska jag tjata mer på evy
och sedan ha håltimme!
hejs!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0