i wanna make you proud




inget är som dans på rosor
även fast man ibland tkr att livet rullar på & är på topp..
är de alltid ngt som ska krångla eller bli fel
de är inget påhitt, de är bara fakta
de är inte så för alla, men för de allra flesta.

än hur ont jag har,
än hur svårt jag har,
än hur dåligt jag mår,
är de alltid någon som har de sämre
de tänker jag alltid på,
kan va en anledning till att jag alltid tar mig själv i andra hand
men jag känner själv att de tar kål på mig,
jag måste försöka fixa mitt liv nu..
whatever it takes.

Åkte jag hem tidigare idag..
men imrn ska jag hålla mig kvar på skolan hela dagen
+ de är bio imorgon kväll också..
har skrivit på lappen så de är ett måste att komma..
om man inte har sprutande magsjuka och diarré...
såja, blir nog shutter island imrn då, men klassen!

på fredag åker jag till dorotea
& från och med nu slutar jag 12.05 på fredagar
både på gott & ont
finns delade åsikter kring de där
men de är så de är så de är ingen idé att klaga.

Jag ska läsa igenom historian & ta de lugnt.
idag är de Cougar town som gäller
Courteney Cox är så grymt bra skådespelare
man känner igen henne från tv-serien "vänner" där hon spelar Monica :)

aja, vi hörs!♥



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det löser sig!

tänk på mig ;)

<3

2010-03-02 @ 18:51:45
URL: http://tjofisablogg.blogg.se/
Postat av: Mamma

Im already proud :)

2010-03-02 @ 19:33:20
Postat av: ämeliee

L - gör jag alltid ;)



m- älskarey!

2010-03-02 @ 19:41:38
URL: http://emelieknowsbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0