all good things have a end




Nu är de slut mellan jag & emil :\
de är inte alls roligt må jag säga
helst inte när man fortfarande har kvar känslor
jag kände aldrig av några problem i vårt förhållande
men man får gilla läget & gå vidare iaf.......... :)
låter enklare än vad de är dock.

-------------

Har inte bloggat på ett tag, har inte haft tillgång till dator
& så vidare, ingen ork heller faktiskt.
men nu bloggar jag & de är en början!

var hos evy igår, träffade folk osv
sen sov jag hos alex på kfum
hämtade grejerna hos evy idag innan bussen till dorty gick
sen har jag bara tagit de lugnt, ska typ krama kudden snart
så man är pigg imrn
har typ sömnbrist eller ngt :p hahahha

imrn hoppas jag på att få¨köra skoter
längtat som ett as faktiskt
ooch så kom jag på att tänka på att jag fyller snart år
cooooooolt, dock vill ja inte fylla 17, jag vill bli 18! :]
dagen efter mig fyller mina favorit tvillingar år
MATILDA & LOVISA blir då 16år!
grattis till oss, lite såhär i förväg :) ♥


-------------

många frågar mig hur de är, om jag mår bra
eller ja, hur läget är helt enkelt.
Men, jag kan inte riktigt svara på den frågan
för jag vet ärligttalat inte de själv
de är både bra & dåligt.

----

aja, som avslut så lovar jag att skriva ett inlägg imrn!
puss



Kommentarer
Postat av: matilda

GRATTIS PÅ MIG :}}}

2010-03-07 @ 08:35:00
URL: http://ssmatilda.blogg.se/
Postat av: ämeliee

<3 MJA

2010-03-07 @ 11:39:14
URL: http://emelieknowsbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0