onsdag



ahtjena
på bilden ser ni de omtalade colosseum.
man ser ju hur mäktigt det är
längst ner slängde man in människorna som skulle dö.

hursomhelst, har min lunchrast just nu
så jag fördriver tiden lite med att skriva ett litet inlägg

fick typ allergichock igår, ögonen svullna igen och de klia som tusan
och vet inte riktigt vad de kan vara som orsakade de
men idag på jobbet var de mindre kul,
kliar i näsan hela tiden, nyser, lite feber (?), osv.
men det är ju bara imorgon sen äre helg
ge de sig inte får ja kolla upp det :)

förövrigt så ska jag till junsele på fredag morgon
vi ska spendera vår midsommarhelg där med pappas familj :)
nästa vecka är min sista jobbvecka, sen bär de nog av till umeå!

har inte så mkt att skriva om för tillfället så får kanske uppdatera senare om ja har ngt vettigt att skriva, annars så skriver jag nog ett litet inlägg imrn!
hejs♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0