hello, goodbye



ahtja
igår var jag med matilda
vi träffade annie en stund
sen gick vi hem till mig,
jätte kallt ute igår ju ;o

sen satt vi typ hemma hos mig
och tråkade, fan va de suger i dorotea
haha, och alla jobbar eller är borta

nu ska jag snart förbi köket på bvg
för att prata med min handledare (eller vad de heter)
sen blir det tandläkaren.. igen..

senare vet jag inte alls vad ja ska göra,
något måste jag ju hitta på.. annars blir jag
galen..

På torsdag/fredag ska jag måla hela dagarna fett kul :)
sen på fredagkväll kommer kanske magda ;p
får se vad ja kan hitta på för att hennes vistelse
inte blir allt för tråkig ;)

vecka 25,26 har jag sommarjobb
längta som tusan tills nästa vecka
man gör verkligen ingenting på dagarna, så då kan man lika gärna jobba!
aja, nog med det

nu måste jag skynda mig lite, puss♥

Kommentarer
Postat av: Magdis.

kmr bli awesome (:

2010-06-17 @ 17:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0