still doing that shiet



Ligger & tänker på denna vackra varelse
plus har jag sånn tur att jag får träffa rumpnissen
ihelgen, ämeliee längtar! hihi

-----

äger wilmer på msn, han är en failåsna, herregud wilmer!
du är ett pucko, haha!

aja, förövrigt ligger jag i sängen & tar de lungt
idag var de bara jag & Kjj hemma, moster är på ngn
utbildning eller de var ngt sånt & göran är ngnstans
så de är lugnt & skönt här hemma

de är bestämmt att jag ska till dorty i helgen, på fredag blire dansen med brudarna & pojkarna
taggar faktiskt :)
vill ha LOV & ledighet nu
de är väl bara 6veckor kvar (?)
hursomhelst, de är efterlängtat iafl :)

ska nog fortsätta med att inte göra ett skit.
hörs!


Kommentarer
Postat av: rotis

hört att william är sjukt mkt bättre på att förlora msn chatter! eller vinna heter de nog!

2010-01-26 @ 20:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0