@ skooool

just nu sitter jag i östras café & chillar med holma och Evy.
när jag kom till skolan liiite försenat pga att bussen var sen fick jag veta att vi inte har ngn svenska lektion idag, vilket betyder att vi hade sovmorgon idag... inte okey!

annars har jag en rätt chill dag idag, slutar 15.20
igår var jag hos tandis, allt gick bra som tur är :) ska dit igen i maj för att byta ut ngt i min rotfyllda tand, HAHA
jag ska kolla benet denna månad, dock kmr jag inte ihåg datumet..
då får jag se om operationen gett resultat, vilket jag hoppas på!
men jag känner skillnad så tror faktiskt att de blivit bättre :)

aja, nu ska jag inte babbla på allt för mkt.
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0