first day at school!

ämeliee & ävy

idag var 1a dagen i skolan, trevligt att träffa allt folk ;p
visst de finns väldrigt störade saker också, som typ allt prat på lektionerna.. dom ger sig aldrig!
annars så var de jävligt kul att träffa evy igen, saknat bruden!
Evy lekte med min kamera idag, på bilden ser ni jag och evy i hissen på väg upp på 4de våningen :)

taggar nästa vecka, då får vi vårt nya schema :) gillas!
& planer för helgen är nog att åka till dorty, blir nog så att jag åker hem så ofta som möjligt, saknar brudarna & älskling för mkt för att dryga i ume.
aja, nu ska jag skriva några sammanfattningar osv
känner mig duktig, nog för att jag kanske inte gör världens toppen jobb, men lite är ju iafl mer än ingenting, eller hur? :)

pusspuss


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Men sötunge!

Jag saknar dig! :)

2010-01-11 @ 20:22:37
URL: http://tjofisablogg.blogg.se/
Postat av: Rebe <3

Sööööt, elr vad?

Jag tycker du gör rätt i att komma hem ist!

Saknar ju dig! <3

Btw jag är stolt över dig som försöker ta tag i skolan nu :D

2010-01-11 @ 20:34:09
URL: http://marcussonsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0