DORTYTOWN HERE I COME!




chacha, bloggen!
idag är de -22 ute
de blåser inte lika mkt idag som tur är!
så de blir automatiskt liiiiite varmare
även fast de inte är så där jätte varmt ändå

ikv kmr jag till dorty
blir nog att gå & lösa in sig på dansen
(gratis mellan 21-22 (?) för de 100första personerna som löser in sig)
om jag inte hinner stämpla in mig gratis
känns de ovärt att lösa in sig alls..
dansar ju inte direkt i flera timmar..
om jag ens dansar, brukar väl dansa en sväng
med tjofisa eller fimpen kanske, även maaatiilda! <3
aja, nog om de!

på lördag bär de av mot åsele
ska till älsklingen<3
sen får vi se om jag blir där resten av helgen eller bara en natt..
åker iaf till umeå på måndag morgon! :)
pusspuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske man ska tupera håret och leta fram klackeskorna;)



2010-01-29 @ 11:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0