även solen har sina mörka sidor

ja, vad begär du egentligen?
de är sjukt.. jag försöker få dig att se postitivt på saker & ting
ändå blir de aldrig bra, du har mått bra nu ett tag
& nu när de krånglar lite, du är avundsjuk på din partner osv..
då blir de skit igen, som ett problem som absolut i din värld inte går att lösa
få bort den där bilden, & låt oss, dina vänner hjälpa dig
du har ju fått en ny start på livet, vrf redan ge upp?
de du har fått & de du hunnit uppnå i livet är de många som kämpar för
du har de bättre än vad du tur, om du skulle kämpa som jag &
försöka, INTE ge upp.. alltså de jag försöker säga är att
de blir bra, ge allt lite tid, du känner ju själv ibland så behöver du tid,
precis som du.. behöver vi alla tid för oss själva.. för att tänka, osv.
du vet att jag inte vill dig ngt ont, jag ber dig bara sluta upp med
att säga att du ska använda den sämsta "utväg" som finns!
det är egoistiskt, du kan få hjälp av omgivningen..
gör du de, så lämnar du bara smärta efter dig,
för dina vänner, din partner & många andra!
så tänk om.. & börja KÄMPA!


----------


förövrigt så har jag planer för att åka till dorty i helgen :)
skulle kanske hinna träffa matilda en snabbis imrn..
och rebe ska jag nog få hinna se hoppas jag, och tjofisa?
aja, vi ser väl.

saknar emil så det är sjukt :\
en vecka känns seriöst som flera månader,
och inte nog med de.. så ska ju helgerna vara så himla korta ;o
inte okej!
aww.. köpt usb-minne, 16GB.
och jag skulle lägga över all musik & alla bilder på minnet ifrån datorn
då märkte jag alla mina gamla konversationer på msn..
då läste jag de jag skrev med emil dagen innan jag åkte till honom
första gången... aw.. han är lika söt nu :]
men gud va jag saknar honom! :(

gud vad jag tjöta, men bloggen är ju till för att få ur sig allt som
man funderar & klurar på
samt händelser & allt!

så, ja har nog uppnått de målet iafl!

peace!



Kommentarer
Postat av: Anonym

SVAR:

2010-01-22 @ 22:38:27
Postat av: Anonym

SVAR:

2010-01-22 @ 22:38:28
Postat av: Rebe <3

SVAR:

du är verkligen en underbar vän,

tack för att du alltid finns där!



Det är du som är DEN BÄSTA! <3

2010-01-22 @ 22:39:32
URL: http://marcussonsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0