hej,hej,hej & hemskt mkt hej



Godmorgon!
idag taggade jag skolan extra mkt, varför vet jag inte
har varit glad och pigg denna vecka
dock är jag inte bra i magen än och andra "hälsoproblem"
sabbar ändå de mesta.
men hur som helst, mår faktiskt lagomt bra idag :) gillas

idag slutar jag 14.10
då ska jag sola med evy
& köpa en bikini, och kanske shorts.
sen fick jag höra att klassen ev. ska se bio ikv :o
shutter island tror jag den heter, men den ska vi se.. har dom bestämmt :)
Imrn är de paradisbadet som väntas, 09.30 ska vi samlas utanför östra's gymnastiksal
& börja bussresan mot ö-vik.
hemfärd är vid 14.00-tiden, jag & evy har planerat att sitta i bubbelpoolen så mkt de bara går!
hörde att de var rätt många som skulle dit, men hur många vet jag inte :p
stackars dom som ska pimpla och vara utomhus om de är så här kallt ute som idag :o,
dom kmr ju palla max 1timme ute, för vad jag vet är de ingen köldgräns.. eller ja.. vad vet jag? :]

idag är de en dag närmre helg
veckorna går hur snabbt som helst, overkligt
känns nyss som att de var helg, faktiskt

igår hade jag en väldigt trevlig dag med evy :)
hade världens hål på förmiddagen så vi stack till stan
& åt sushi, leta bikini/shorts & evy kolla lite andra saker
köpte ett par uggs också, dom är väldigt varma & sköna.
har tänkt köpa dom hur länge som helst nu, är så glad :)
199:- på skopunkten, billigt & bra!

vi har jätte mkt matte idag, ändå är jag taggad.. wierd as hell
men de är ju bra, så att man inte är otaggad & äcklad av skolan :p

aja, skriver väl senare om vad som händer idag
hejs!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0