summerholiday





På bilderna ser ni min familj på min pappas sida
♦Patrik mikaelsson
◊Jenny johansson
◊Emelie mikaelsson
◊ Sanna oskarsson
♦Lukas mikaelsson
♦Emil mikaelsson




Sitter hos min pappa & kollar igenom alla bilderna,
som tex dom här bilderna från sommaren -09
kom och tänka på ett speciellt minne när jag ser bilden längst ner till höger
de var då vi var nere i rättvik & var deltagare i "classic car lady's", vi kom på tredje plats
de regnade mesta delen av dagen men vi åkte ändå med nerfällttak, dunka pistvakt,
var utklädda till skidåkare i gammalt stuk, man körde runt i & utanför rättvik
det var olika stationer med olika uppgifter man skulle klara med och utan bil :)
det var jätte kul, de flesta kommer ihåg oss, vi var en klass-försig! haha
vi var med i tidningar där vi hälsade till Olle i pistvakt osv.
HAHA, de är minnen kan jag lova!
längtar tills jag själv är 18 och får köra bil, fast där nere gäller ju bara gamla coola bilar förstås! :)


längtar till sommaren, fast först till min födelsedag, ledigheterna vill säga loven före sommaren & lite annat!
känns som att denna sommar kmr slå alla andra, ifjol var de inget speciellt faktiskt
men jag taggar mer denna sommar! :) 2010 bby!


men iaf, hälsar på min pappa just nu, var ett tag sedan, mys! :)
vi åt lite pizza & prata lite allt möjligt
nu är han ute & skottar bort snön från gården, men ser att han snart är klar
då ska jag spendera lite tid med honom
sen kmr mamma & hämtar mig
om jag får, och om de är fint väder ska jag ta skotern till avaträsk en sväng tror jag!
så håller tummarna på fint väder :) hihih



2veckor till LOV

kan knappt tro de, de går så himla fort!
jag älskar perioden mellan julen & sommaren
de är så mkt ledighet & tätt mellan loven, me like it!
Snart blir jag 17år också, de känns bra, ett år närmre 18!
sen när man blir 18 då vill man bli 20, men ja, de blir
man ju så småning om :p haha!

aja, nu ska jag inte skriva så mkt mer
skriver mer senare eller imrn!
hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0