babbel!




var hos mormor & morfar häromdagen
bilden längst upp till vänster kan man nästan räkna ut att de är Lova som ritat :)
Mormor är på bild nere i vänstra hörnet & morfar med Lova i knät nere till höger!
veklund trodde en gång när hon & jag gick hem från skolan (9an) att min mormor
var min moster ;p min släkt är verkligen ung de vet jag, men de var lite roligt iaf!

mormor höll på att laga mat medans jag & Lova ritade lite
efter maten satt vi bara & prata ite sådär om allt, och Lova berättade om sin tand som hon nyss har tappat! haha
på tal om mat, Lova älskar semlor, hon skulle ha en semla hela tiden hos mormor, inte bara för att hon gör världens godaste semlor, utan för hon gillar marsipanen, konstigt nog :p
hon äter allt förutom själva bullen, sen efter ett tag ska hon ha en till! haha
hon är en kak/glass/grädd-människa, en riktig sockerbit!

imrn ska jag sova ut på riktigt, har inte sovit så bra denna vecka, har inte ens sovit på dagarna
kan inte, & jag vaknar mitt i natten och tidigt på morgonen, kan inte sova
ont i huvudet, eller ont i magen, alltid ngt!

huvudvärken har jag bara lite då & då
nu är de magvärken som är jobbig!
haha, typiskt asså!

nästa vecka tror jag att vi ska till paradis-badet :p jag & evy taggar bubbelpoolen
är inte direkt taggad för att plaska runt i poolen, haha!
de blir nog bra de med, vi gör de ju på en skoldag, eller ja de är vår
frilufsdags-grej-tjosan :p haha!

aja, nu ska jag kolla på tv & sociala på msn!
hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0