tidsfördriv

 

SENASTE:

1. Dryck: vatten
2. Telefonsamtalet: igår
3. SMS: "när börjar vi idag?" - Evy nyberg  
4. Sång du lyssnade på: Lazee ft. apollo drive - calling out

 

5. Gången du grät: ett tag sedan


HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: har aldrig dejtat? haha
7. Har någon varit otrogen mot dig: kan man säga
8. Varit kär: JAG ÄR KÄR
9. Förlorat någon speciell person: m.. 
10. Varit deprimerad: har haft väldigt jobbiga perioder nu, hälsan & allt, så nu, rätt ofta!
11. Varit så trött att du somnat sittandes: ohja!

 


DINA TRE FAVORITFÄRGER:

12. svart
13. brun
14. blå


I ÅR HAR DU:

15. Lärt känna en ny vän: japp!
16. Fått ditt hjärta krossat: nope 
17. Skrattat så att du har börjat gråta: HAHAHA, meny times ;)
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: yes
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: hoppas de 
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: nej.. eller jo
21. Kysst en kompis: ja (A)


BLANDAT:

22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: rätt många av dom, men ska göra en ny msn!
23. Hur många barn vill du ha: 1-2st
24. Har du några husdjur: ja! 
25. Vill du ändra ditt namn: nej! 
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: satt på umeå nuz hela dagen & väntade på att träffa mina läkare sedan vänta på att bussen skulle komma! 

 

27. Vilken tid vaknade du idag: 08.30 
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: kmr inte ihåg :p 
29. Någonting som du längtar till: åselemarknan, emil, sommar med brudar, fördelsedag, ledighet, påsk osv! :D
30. Senaste gången du träffade din pappa: förra helgen 

 

31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: få bort benbrottet, få bort epilepsin!
32. Vad lyssnar du på just nu: Eva simons - silly boy
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: om jag har :p
34. Vad gör dig irriterad just nu: att jag inte kan få bli frisk :@

 

 



OM DIG:

36. Vad är ditt namn: Emelie   
37. Singel/upptagen: upptagen! 
38. Stjärntecken: vädur
39. Kille eller tjej: tjej
40. Grundskola: stranden skolan
41. Gymnasie: östra gymnasiet
42. Högskola: jag? noway
43. Hårfärg: mörk/brun
44. Långt eller kort: lång!
45. Längd: 1.79? 
46. Vad gillar du gällande dig själv: jag är trogen
47. Piercings: öronen & näsan
48. Tattoos: inga, men vill ha! 
49. Höger eller vänster: Höger


DIN FÖRSTA:

51. Operation: 2008.
52. Piercing: öronen
53. Tatueringen: ingen
54. Bästa vän: matilda, lovisa, rebe, mli 
55. Sporten du spelade: fotboll eller ridning
56. Husdjur: hundis
57. Vaccination du minns: i skolan
58. Konsert: no one
59. Förälskelse: Emil paulsson -09/-10 
60. Alkohol du drack: saft


JUST NU:

61. Äter du: inget
62. Dricker du: vatten
63. Är du på väg att: se på film
64. Lyssnar du på: rascricket - skin,skin
65. Väntar du på: att bli frisk

 


DIN FRAMTID:

66. Vill du ha barn: ja! 
67. Vill du gifta dig: ja!  
68. Karriär i åtanke: vet inte, men innan jag dör ska jag jobba inom vården!

 


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

69. Läppar eller ögon: ögon
70. Kramar eller pussar: båda, helt klart 
71. Kortare eller längre: längre! 
72. Yngre eller äldre: äldre! 
73. Romantisk eller spontan: båda absolut!  
74. Snygg mage eller snygga armar: armar!
75. Tatueringar eller piercingar: båda!
76. Känslig eller inte: båda!  
77. Ragg eller förhållande: förhållande!
78. Bråkstake eller tveksam: lite av varje


HAR DU NÅGONSIN:

79. Kysst en främling: ja 
80. Gjort något sjukt spontant: åkte till emil första gången
81. Tappat glasögon eller linser: nej ;p  
82. Haft sex på första dejten: dejtar inte, men har inte haft sex 1a träffen iaf  
83. Krossat någons hjärta: ja.. 
84. Har någon krossat ditt hjärta: ja!
85. Har du blivit arresterad: never! 
86. Dissat någon: kan jag lova!
87. Gråtit när någon dött: ja?  
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): nej


TROR DU PÅ:

89. Dig själv: vet inte vem jag tror på längre..
90. Mirakel: Emil är mitt mirakel, så ja!
91. Kärlek vid första ögonkastet: ohja!
92. Himlen: ja!
93. Tomten: nej (A)
94. Att kyssas på första dejten: absolut!
95. Änglar: ja.


SVARA ÄRLIGT:

97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: never
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: beror på
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: familj, vänner, kärlek osv
100. Att posta det här är din 100 sanning: damn right! 



--------------------

förövrigt är jag sjukt fortfarande, så har varit de sen i onsdags!
mamma ringde min läkare & hon trodde att de beror på epilepsin!
helvete! fan va jag har tur... NAAAT!
jag är i dorotea än, ligger bara hemma med musik & huvudvärk, illa mående & magont!
min bror är också hemma märkte jag precis, han har ont i ryggen säger han
de är inte kul, kan jag lova!
åh, och imrn är de tisdag, sen onsdag
jag ska kanske till emil imrnkväll, hoppas de!
annars blir de onsdagskväll
saknar han så in i hvete, seriöst fattar inte att jag klarat mig!

nu ska jag kika runt lite på internet sen försöka sova bort huvudvärken!
harebäst♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0