sweet dreams!

idag har jag ingen bild att bjuda på, skulle ladda upp en bild emil skickade till mig när vi precis hade blivit tsm. Bilden visade statistiken över antal besökare / dag på emil's sida. kmr ihåg när han skickade den bilden!
jag fattade inte att de var han som hade skrivit i paint på bilden och rita dit pilar
så jag fattade inte meningen med bilden. haha
jag är grymt smart, han fick förklara flera gånger vad han mena har jag för mig.

saknar min rumpnisse

nu ska jag snart hoppa i duschen sen åka till lycksele eller till mormor, vet inte riktigt vad de blir!
men iaf, skulle vara trevligt att åka till mormor, så ja, vi får se! :)
imrn är vi lediga från skolan och jag börjar må bättre, sol ute dock är det -26 :o himla fint väder iaf! :)
åker till umeå på torsdagmrn, förhoppningsvis från emil, men vi får se hur de blir :)

vaknade flera gånger inatt, olika konstiga drömmar, som kändes så verkliga!
nästan alla handlade om emil också ;o inte kul
iaf inte alla drömmar, tur att de inte var verkligt iaf! :)

nu har jag babbla på som tusan!
jag ska kanske slänga in ett inlägg senare
jag måste hoppa i duschen nu!
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0