someday..




Idag efterskolan åkte Evy, filip & jag bussen in till stan
filip skulle hem, men åker samma buss iaf
men när vi kom fram tog evy ut pengar
& pannkaka ringde mig
vi drog ner till kajen för att säga hej till honom ;p
han stekte i sin nya bmw, haha!
hursomhelst, så skjutasde han oss till ersboda där jag
hittade en bikini, shorts & sockar :)!
de var tur, är ju paradisbadet som gäller imrn!
sen leta jag & evy busskuren för att ta oss tillbaka in till stan
som tur var fick jag syn på den tillslut! :p haha


har iaf nyss packat lite inför imrn
• shorts
• 2st handdukar
• t-shirt
• bikini + rena underkläder
• smink & hårgrejer

kameran har jag såklart med mig
som förövrigt nog måste lämnas in
den är helt fuckedup.. aja, ska snacka med morsan,
hon lär ju ha läst de här & hinner ringa före mig.. hihi (a)
annars ringer jag henne (;
men iaf, behöver nog inget annat med mig :)

sen solade vi också, sen åkte jag hem med kusin :)
har kollat lite på matten, jag är king! haha
ne, nu ska jag borsta tänderna & fixa lite till, sen sova!

JAG ÄLSKAR EMIL PAULSSON BITCHES!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0