smile, today is a new day




från i fredags
jonathan & jocke.
på vänstra bilden diskuterar pojkarna skotrar
på högra bilden ser ni min & jockes special äckel blandning
massa olika saker i
de ser ut som vanlig yoghurt på bilden, men låt de inte lura er!
de är bl.a salt inblandad & yoghurt, samt mussli, solrosfrön osv.
jag klarade 3tuggor, sen tog de stopp!
killarna vågade inte smaka, mesar!
sen gjorde jag nudlar men orkade inte vänta på att de skulle koka färdigt
så jag åt de halvklart, då skulle såklart jocke ta halva skålen & typ
klaga på att dom itne var färdiga, gör egna vafan :D haha
pratade med emil i tlf, han tog de mest lugnt, hade lätt kunna vara med honom
ist, men aja åkte dit i lördags så att :) haha

på lördagen så vaknade jag, rebe kom förbi & jag packade
sen åkte jag med sena bussen klockan 17.45 till åsele
på söndagen tog vi de mest lugnt & var med 2andra
måndag åkte jag till ume som ni redan vet, skrev nog de i
förra inlägget om jag inte är helt ute & cyklar!

aja, nu ska vi få godis!
puss


Kommentarer
Postat av: Rebe <3

saknar dig din lilla pissråtta :D <3

2010-02-02 @ 19:41:23
URL: http://marcussonsss.blogg.se/
Postat av: Jonathan

skaffa bättre bild ;) (Där inte jag är med) (y)

2010-02-07 @ 21:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0