randooom!





SJUKT
jag loggade in på msn, hade en vänförfrågan, accepterade den.
de första killen skriver är de här..
okej, desperat eller vad
plus han har inte en chans
vet inte ens vem de är :s
han vet inte ens vem jag är!
och såklart bor han i umeå också
så jävla random.

han vet att jag har en pojkvän som jag älskar mer än allt
vafan är de för fel på killen?
come on.
hatar folk som bah; såg dig på stan idag
de är läskigt :(

de är i såna situationer man vill flytta härifrån.
inte kul alls.


-------


fick just veta att jag ska ha 70min mer engelska än resten av klassen
de hjälper mig, och jag får mer hjälp än dom andra ;) en egen lärare! ohyeah
annars så slutar jag 15.10 idag och ska till stan på möte 15,30
hoppas jag hinner! vilket jag förhoppningsvis också gör.
sen ska jag hem och plugga som satan
ska fan klara samhällskunskapen, ska visa curt vem som bestämmer ;) hahah

SAKNAR MINA BRUDAR
SAKNAR MIN KILLE
SAKNAR ...... min mamma & pappa :] ahahhaha
SAKNAR COLAN JAG NYSS DRACK UPP :( r.i.p

-------------


Evy hälsar!
peace out

Kommentarer
Postat av: Mamma kanske ?? :)

Finns "rötägg" överallt...måste bara lära sig urskilja dem ;)

Hipp Hipp..till mer engelska!!

Nyfiken på vad för slags möte?

Tycker absolut att du ska visa Curt vem som bestämmer:P

.....saknar dig med !! HAHAHA :)

Hälsa Evy!

2010-02-09 @ 11:28:49
Postat av: ämeliee

haha, du är som du är :)

ska göra de! haha

2010-02-09 @ 16:55:07
URL: http://emelieknowsbest.blogg.se/
Postat av: Emanuel Nilhzon

Det var ju lite fult ^^

2010-02-09 @ 22:51:24
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0