paradiset..



Var i paradiset idag, minst sagt
satt i bubbelpoolen under hela tiden vi var där
i ö-vik.
Evy följde tyvär inte med, skulle fan ha varit roligt
men eftersom hon inte gjorde de, fick de lov att
funka iaf!
vi bubblade & åkte runt lite och chillade
kalle & dom hade roligt med bubblerna & strålarna
som finns i bubbelpoolen, haha!
annars så var de varkligen värt att åka dit
stackars dom som var ute på olika aktiviteter,
så glad att jag valde att åka dit!

senare skulle vi då äta också
vi for & letade ngt ställe att äta på
& vi hittade en pizzeria som verkade vara rätt okej
dock kunde dom inte ta kort, eller jo de kunde dom..
men då skulle man behöva köpa en pizza och typ 2-3 drickor..
lite ovärt, så jag, kim & filip x2 gick därifrån och leta ett annat ställe
höll på att bli överkörd när jag skulle över vägen,
but i'm alive! haha
sen gick vi tills vi hittade ett annat matställe
så de blev hamburgare för våran del
efter maten gick vi till hemköp & köpte dricka, eller ja festis :]]
sen gick vi tillbaka till badet för att invänta bussen
så då träffade vi dom andra som ätit pizza
som kom våran gröna buss & vi påbörjade vår bussresa hemmåt
den blev väldigt pratig & ja, livlig
de var iaf inte tyst en minut under hemfärden :p

senare när vi hoppade av vid stan stack jag och väntade på fimpen
träffade ruby också, så gick vi runt & snackade :)
väldigt trevligt!

så nu sitter jag här och ska äta pizza! hihi
sen ska jag plocka upp lite på rummet & sedan
packa lite grejz som jag ska ta med till mli imrn!
ska spendera min helg där, på grubbe!

ha en bra kväll!
hejs!♥


Kommentarer
Postat av: Mli

de gillar Vi mkt, en HEL HELG på GRUBBE hos MEJ!! :D <3

2010-02-25 @ 20:37:10
Postat av: ämeliee

kan jag lova! <3

2010-02-25 @ 21:21:11
URL: http://emelieknowsbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0